2017. február 25., szombat

Kroáciai kiruccanás

Még 2015 nyarán, hazaköltözésem évében, el is ment az egész család Horvátországba, gyorsan kihasználva, hogy itthon vagyok, meg hát nehogy pár hónap után meggondoljam magam. Azóta ugye tudjuk, hogy még mindig nem gondoltam meg magam, még mindig Magyarországon vagyok, de a nyaralás azért megérte. 😉
Standard horvátországi nyaralásról van szó: tengerpart, Zadar, Plitvice, szigetek, stb. A magyarok fele már valószínűleg volt ott, a másik fele pedig látott és hallott róla, úgyhogy nem megyek most bele mélyebben a kultúrális és egyéb bemutatásokba. A képekből is óvatosabban válogattam privát okokból, elvégre nem biztos, hogy minden családtag meg szeretne jelenni a blogomon.

A horvát tengerpartot ugye nem kell bemutatni.


Plitvicét sem...


A képek magukért beszélnek.


Nem véletlenül UNESCO világörökség.


Én a magaslati táj képével nem tudok betelni, amikor először jártam ott 6-8 évvel ezelőtt, már akkor is lenyűgözött.


Ezúttal most belefért az is, hogy tengerparti akciózzunk, volt paragliding (a motorcsónak által húzott ernyős repülés), volt jet ski...


hajókázás,


és persze sok-sok vízbe ugrálás.


Az a családtag, akinek eddig nem volt semmi kifogása az ellen, hogy felkerüljön a blogomra: öcsém kislánya. 😉 A képen még 2 éves volt.


Egy a tengerpartról is.


Ha már ilyen vegyes bejegyzés lett, akkor nem hagyom ki a kaját sem. Mit egyen az ember a tengerparton, ha nem halat?


Meg horvát grill-sülteket?


De ha már ennivaló, akkor őt tudtam volna a nyaralás alatt a legjobban megzabálni. 😁


5 megjegyzés:

  1. Én a horvát tengerpart nagy rajongója és örök szerelmese vagyok :) Plitvicén is voltma már vagy ötször, mindig szép. :) Majd egyszer nézzétek meg a Krka-t is (Sibenik mellett), az is csodálatos hely. A kaják meg mmmmmm :):)
    Unokahugi is cuki a képeken :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, te nagy horvát-járó-és-rajongó vagy, meg közelebb is laksz hozzá. :) Ha újra arrafele megyek, és új területeket célzok, meg foglak kérdezni!

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik részét ajánlom, de Neked szerintem Montenegro tetszene a magas hegyei miatt :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt bizony eltaláltad, tervezünk is odamenni! :)

    VálaszTörlés