2017. február 14., kedd

Hogyan tovább?

A blog újraindításának oka a nepáli és dubai-i kiruccanásunk volt, de ez csak a kezdőlökést adta. Ha már elkezdtem és belerázódtam, akkor folytatom is, ahogy régen. :)

Hogy mi következik?

Hát, van mit pótolnom visszamenőleg is, hiszen majdnem egy évet kihagytam az amerikai blogom bezárása és a magyar blogom nyitása között, és ott is gyűlt anyag... úgyhogy lesznek 6-18 hónappal ezelőtti utazásokról is beszámolók, ezeket majd próbálom jelezni, hogy tiszta legyen, hogy azok régebbi dolgokra mutatnak vissza.

Emellett pedig visszatérek a hétköznapi élet dolgaihoz is: meglátások, kéretlen TAO-s bölcsességek az élet nagy és kis dolgairól, egy-egy aktuális kedvenc zenei szám, egy akármilyen eseményen való részvétel, vagy hogy mit ettem épp tegnap. 😀

Aztán persze az aktuális utazások és kalandok...

Psszt! Maradjanak velünk!

4 megjegyzés:

  1. A magam részéről (amióta csak van szerencsém Téged ismerni) mindig nagy élvezettel olvasok a különféle életeseményeidről. Ezek lehetnek utazások, kalandok, gasztro élmények, mindegy, mindenevő vagyok, ha Rólad van szó. :):)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, rajta leszek továbbra is. :)

    A kérdést nem teljesen értem, hát eddig is itthon voltam. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát mer' béna vagyok és nem jól olvasok, vagynemtom.. :D a címet nem vettem komolyan.... :D :D :D

    VálaszTörlés