2017. május 14., vasárnap

Halálfutam a természetben

Megint valami új dolog, mert ilyet is első alkalommal posztolok a blogomra... de ez a videó engem lenyűgözött. Ilyen, ha egy természetfilmet ötvöznek egy akciófilmmel!

Nem akarok poént lelőni, nézzétek meg a videót, csak egy apró részlet (a videóban is elhangzik, de hátha valaki nem érti):
A kígyóknak rendkívül jó szemük van, de a mozgást nem érzékelik. Ezért "fagynak le" az állatok, innen származik a tévhit a kígyók "hipnotizáló tekintetéről", amikor vadásznak. Ha a zsákmányállat nem mozog, nem látja őket a kígyó. Viszont ha megmozdul...

Kígyófóbiások kicsit rágják majd a körmüket, de nyugodtan végignézhetik ők is, nincs benne semmi 18+ karikás esemény! :)


Hogy hogyan sikerült ezt felvenni, nem tudom, de minden tiszteletem nekik.

4 megjegyzés:

  1. Aztaaa! Ez nem volt semmi film, én nem szeretnék abban a völgyben sétálni, nem tudok így futni. :):)

    VálaszTörlés
  2. Youtube-on megtalálható az is, hogy hogyan vették fel ezt a jelenetet, szintén nagyon érdekes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam nézni természetfilmeket, nagyon szeretem, és mindig azon csodálkozok, hogy és milyen módon tudják mindezt felvenni ennyire közelről. Majd rákeresek :)

      Törlés
  3. Hát fúj... végig görcsben volt a gyomrom. Egyébként meg tényleg aztaaaa....!!!!hihetetlen.

    VálaszTörlés