2017. március 21., kedd

Prágai életkép


3 megjegyzés:

  1. Ezek milyen normálisak! A Vár alatti parkban volt egy fickó, szintén ilyen mutatvánnyal. Amikor le akartam fotózni, mert tetszett, egyszerűen összecsukta a láncait és bemutatott...máig sem értem a reakcióját.

    VálaszTörlés
  2. A tied pénzt várt. :) Ahogy te is tudod, az utcai mutatványosok a pénzből élnek, amit az emberek dobnak a kalapjába. Nem kötelező adni nekik, de ha fotózzák vagy videózzák őket, akkor illik, hiszen neki az a "munkája", hogy viccesen vagy érdekesen nézzen ki, hogy pénzért fotózzák.
    Aki fotózza/videózza őt, de nem dob pénzt, az ő szemében ingyenélő. A normálisabbja ezt udvariasan kezeli vagy ignorálja, de néhányan nem... pl. a tied lehet meg se várta, hogy akarsz-e adni neki pénzt.
    De lehet félreértem, és a tied teljesen más szitu volt!

    A prágai videóm titka: ezek nem mutatványosok voltak, hanem spontán utcai gyerek foglalkozás volt. :)

    VálaszTörlés
  3. Meglehetősen messze voltam még tőle, amikor szerettem volna képek készíteni a mutatványáról, ergo nem tudhatta mik a szándékaim. Mármint akarok-e pénzt dobni avagy sem. Általában szoktam utcai zenészeknek is. :) Ő egyszerűen köcsög volt:):)

    VálaszTörlés