2017. január 7., szombat

Viszlát, Kathmandu!

Szóval ott tartottunk, hogy a Himalájai túra után visszatértünk Kathmandu-ba, Nepál fővárosába.
Nem sokat tartózkodtunk itt, csupán két napot, ami alatt megnéztünk még egy-két dolgot.

Elsősorban a Durbar térre voltunk kíváncsiak, ahol egyébként egy nagy piac is van...

... de nem erről híres. Ez egy ősi (több, mint 1000 éves) templom-negyed,

, ami királyi palotáknak is helyet adott. Ha Kathmandu-ban jár az ember, egyszer mindenképp érdemes megnézni, de lélekben fel kell készülni a helyiek, a turisták, és a galambok tömegére.

Egyik utolsó szállásunk háztetőjéről a várost, a felhőket, és a hegyek lábait csodáltuk még egyszer, utoljára a naplementében.

Talán itt gondoltuk át először, hogy milyen hihetetlen élményeken mentünk keresztül. és mennyit köszönhetünk a világ legnagyobb hegységének.

A repülőről még visszanéztünk - sőt, a felhők fölé emelkedő csúcsokat is láthattuk!

Aztán annak rendje és módja szerint új lap következett kalandjaink könyvében.

1. Köszönöm ezt a csodás úti beszámolót, minden bejegyzése élvezetes volt. :) Várom az újabb kalandokat :)

2. :) Csatlakozom az előttem szólóhoz :). Spec én meghagyom az ilyen kalandokat nektek, de örömmel és nagy érdeklődéssel olvasom és várom a beszámolókat! :)

3. Egészségetekre, örülök, ha szerzett 1-1 kellemes percet az olvasása! :)