2016. október 16., vasárnap

Ébresztő / Élesztő

Na most jutottam el odáig (leginkább annak hatására, hogy a legutolsó utazásunk iránt annyi érdeklődés érkezett), hogy felélesztem ezt a blogot, amit kb. már egy éve létrehoztam, és amihez a nyitóposztot - ezidáig egyetlen bejegyzést - úgy 8 hónapja írtam.

Úgyhogy letekertem a virtuális pofont magamnak, hogy ébresztő, írjak már végre. Mert van mit, még mindig. Mi több, bő egy éves lemaradást lehetne pótolni. Emiatt egy darabig nem az aktuális történésekről fogtok olvasni, hanem az elmúlt egy év eseményeiről, nem feltétlenül kronológiai sorrendben. Majd próbálom jelezni a posztok elején, hogy melyik mikor történt, hogy ne vesszél el teljesen az időrendben.

A blog kinézete azért ilyen fapados, mert nem volt eddig kedvem és időm feljavítani, de szeretném majd frissíteni, hogy ki is nézzen valahogy.

Előre hát! :)

4 megjegyzés: